یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ مرداد ۱۳۹۴
1500

یادواره ی 350 سروقامت آزاده سفرکرده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می گردد

یادواره ی 350 سروقامت آزاده سفرکرده با عنوان “سروقامتان“ روز پنج شنبه 29 مرداد ساعت 10 صبح در محل سالن دعای ندبه گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار می گردد. به گزارش یاشهید،  روز 26 مرداد 1369 ایران اسلامى شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که […]

یادواره ی 350 سروقامت آزاده سفرکرده با عنوان سروقامتان روز پنج شنبه 29 مرداد ساعت 10 صبح در محل سالن دعای ندبه گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید،  روز 26 مرداد 1369 ایران اسلامى شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سالهاى اسارت خود در اردوگاههاى عراق، پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‏هاى خود بازگشتند.

به همت  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ وسازمان بهشت زهرا(س) یادواره ای با عنوان سروقامتان روز پنج شنبه 29 مرداد در محل مهدیه شهدا گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) جهت ارج نهادن و بزرگداشت این روز بزرگ برگزار می گردد.

در حاشیه این مراسم باشکوه و معنوی که با حضور خانواده های 350 آزاده سفر کرده در تهران بزرگ و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می گردد ، نمایشگاه عکس از تصاویر جذاب و به یاد ماندنی ورود آزادگان به میهن اسلامی، پرواز 350 کبوتر سپید ، رونمایی از تندیس سروقامتان و همچنین کاشت 350 سرو در گلزار شهدا به نشان ایستادگی و سربلندی آزادگان گرانقدر و همچنین دعوت از خانواده های آزادگان شاخص و حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی  می باشد.

110110

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: