یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ فروردین ۱۳۹۸
967

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای هشت در گلزار شهدای تهران برگزار می شود

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای هشت با حضور جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار میشود.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای هشت با حضور جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار میشود.

این گزارش حاکیست : این مراسم با روایتگری و خاطره گویی سردار جانباز محمد زارعی فرمانده گروهان گردان المهدی(عج) و نیز با مداحی حاج آقای تهرانی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس روز پنج شنبه 22 فروردین ماه ساعت 16 در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می شود.

عملیات «کربلای هشت» با رمز مبارک «یا صاحب‌ الزمان‌ (عج‌)» در منطقه عملیاتی شرق بصره-شلمچه در سحرگاه 18 فروردین ماه 1366 و با هدف‌ انهدام‌ نیروهای‌ دشمن‌ و تحکیم‌ مواضع‌ بدست‌ آمده‌ در عملیات‌ «کربلای پنج» به‌ مدت‌ پنج‌ روز در منطقه‌ عملیاتی شرق‌ بصره‌ توسط رزمندگان‌ اسلام‌ در نیروی‌ زمینی سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی انجام شد و طی آن 60 دستگاه‌ تانک‌ و نفربر و ده‌ها دستگاه‌ خودرو از تجهیزات‌ دشمن‌ منهدم‌ شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: