یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ فروردین ۱۳۹۸
1032

همراز با شقایق در گلزار شهدای تهران برگزار شد

مراسم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با عنوان همراز با شقایق صبح امروز جمعه در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز مراسم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با عنوان همراز با شقایق صبح امروز جمعه در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در ابتدا حجت الاسلام قیومی مشاور عالی مدیرکل اداره امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان نمود : نامگذاری چهارم شعبان المعظم بنام «روز جانباز» یادآور رشادت ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگرانی است که با تأسی از غیور مرد دشت کربلا، بزرگ آموزگار ادب و وفا و اسوه و الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی حضرت ابوالفضل العباس(ع)، در راه عزت و عظمت اسلام و دفاع از میهن، ردای پر افتخار جانبازی بر تن کرده و مایه افتخار و سند سربلندی ملت بزرگ ایران شدند.

ایشان در ادامه افزود : جانبازان، اسوه های صبر و ایثار، سروقامتان همیشه جاوید و شاهدان زنده که مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا از قافله شهدا جا مانده و روایتگر خاطرات ایثار و شهادت و تجلی عینی نسل سرخ استقامت و پایمردی باشند.

در ادامه چند تن از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس به روایتگری و بیان خاطره پرداختند و در پایان با حضور بر سر مزار شهدا به خصوص شهید صیادشیرازی و شهید آوینی با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: