یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ مرداد ۱۳۹۴
1465

پیکر مطهر شهید “کاظم فرجی نوازانی” در نارمک تشییع می‌شود

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، «کاظم فرجی نوازانی» بعد از گذشت ۳۳ سال از شهادتش در نارمک تهران برگزار می‌شود. به گزارش ياشهيد ، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «کاظم فرجی نوازانی» پنج شنبه 29 مرداد ماه 94 بعد از گذشت 33 سال از شهادتش […]

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، «کاظم فرجی نوازانی» بعد از گذشت ۳۳ سال از شهادتش در نارمک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ياشهيد ، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «کاظم فرجی نوازانی» پنج شنبه 29 مرداد ماه 94 بعد از گذشت 33 سال از شهادتش در تهران برگزار می‌شود. این مراسم با حضور عموم مردم تهران ساعت 9 صبح از مقابل مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نارمک، خیابان جانبازان، نرسیده به دردشت آغاز خواهد شد.

جمعیت تشییع کننده پیکر مطهر را به سمت منزل مادر شهید واقع در خیابان دردشت تشییع کرده و سپس این شهید والامقام جهت انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

شهید تازه تفحص شده «کاظم فرجی نوازانی» فرزند روح‌الله، در سال 1339 در تهران متولد شد. این دانشجوی شهید در سال 61 در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، در سن 22 سالگی در منطقه پل خرمشهر به شهادت رسید و پیکر او در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت. بعد از گذشت 33 سال طی عملیات تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر او کشف شده و هویتش از طریق آزمایش DNA احراز شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: