یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ خرداد ۱۳۹۸
1603

مادر شهیدان سجادیان در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

پیکر مطهر «حلیمه خانیان» مادر شهیدان سید داود، سید کاظم، سید کریم، سید ابوالقاسم و همسر شهید سید حمزه سجادیان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر «حلیمه خانیان» مادر شهیدان سید داود، سید کاظم، سید کریم، سید ابوالقاسم و همسر شهید سید حمزه سجادیان از بلوار ابوذر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و قطعه صالحین ( قطعه 25 ) گلزار شهدای تهران آرام گرفت.

به همین مناسبت مراسم ختمی روز سه شنبه 21 خردادماه از ساعت 18 الی 19/30 در مسجد النبی(ص) واقع در بلوار ابوذر پل پنجم خیابان حبیب خیابان فاضل بجستانی برگزار می گردد.

این گزارش حاکیست :سید داود متولد سوم فروردین سال ۱۳۴۰، بعد از مدت‌ها حضور در جبهه، ۱۰ اردیبهشت ۶۱ در عملیات الی بیت‌المقدس در منطقه نورد اهواز به آرزویش رسید و شهید شد. سید کاظم هم در روند آزادسازی خرمشهر، عملیات الی بیت المقدس همراه با برادرش سید داود با اصابت ترکش از پشت سرش به شهادت رسید.

سید کاظم متولد هفت فروردین ۱۳۴۳، ایشان نیز در روند آزادسازی خرمشهر، عملیات الی بیت المقدس همراه با برادرش سید داود با اصابت ترکش از پشت سرش به شهادت رسیدو پیکرش در بهشت زهرای تهران در قطعه ۲۶ مدفون است.

سید کریم متولد ۲ فروردین ۱۳۴۵ در روند اجرای عملیات والفجر مقدماتی در فکه در دی ماه ۱۳۶۱ مفقود‌الاثر شد و در نهایت در سال ۱۳۷۲ آنچه از پیکرش باقی مانده بود، به دست خانواده رسید.

سید ابوالقاسم متولد ۱۳۲۹ بود که در فروردین ۱۳۶۲ طی عملیات والفجر یک در ابوغریب به شهادت رسید و پیکرش سال ۱۳۷۳ به خانه برگشت.

پدر شهیدان نیز در اعزام سوم خود به جبهه‌های جنگ تحمیلی در تاریخ ۱۰ دی ماه ۶۵ شاهد و ناظر همه عملیات‌های حال و آینده شد و شلمچه را کربلا و سکوی عروج خود کرد و در سه راهی شهادت به آرزوی دیرینه‌اش رسید و خود را به فرزندان شهیدش رساند.

این مادر شهیدان که متولد ۱۳۰۵ و اهل روستای جورد از توابع شهرستان دماوند در استان تهران بود پس از عمری صبر و جهاد سرانجام به فرزندان و همسر شهیدش پیوست.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: