یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۱ خرداد ۱۳۹۸
1869

بزرگداشت شهید مدافع حرم علی امرایی برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم علی امرایی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم علی امرایی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی و با مداحی حاج موسی رضایی و نیز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : حجت اسلام و المسلمین مومنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام افزود :برخی از افراد به علت اینکه اندیشه و فکر کوتاهی دارند شهدای مدافع حرم را به سخره می‌گیرند همانطور که حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام فرمودند «آرزوی طولانی، سخن زیاد و اندیشه کم و شهوت‌رانی نور عقل را از بین می‌برد».

مومنی در ادامه افزود : دادن تمام سرمایه ها در راه خداوند به معنای عبودیت و بندگی است، از این رو شهید امرایی و شهدای مدافع حرم تمام سرمایه خود را در راه خداوند بذل کردند.

شهید مدافع حرم علی امرایی در اول تیرماه ۱۳۹۴ در مسیر دمشق – درعا بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل شدند و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: