یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ تیر ۱۳۹۸
712

گلباران و عطرافشانی شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران

مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش با حضور اقشار مختلف و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنج شنبه 6 تیرماه مراسم بزرگداشت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش با حضور اقشار مختلف و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و نیز با مداحی و قرائت زیارت عاشورا توسط حاج سیدمحمد محمودی در یادمان شهدای هفتم تیر قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش بیان نمود : ایشان شخصیت انقلابی بودند که قبل از پس از انقلاب همواره عقلانیت را در دستور کار قرار می‌دادند.

ایشان در ادامه افزود : از نگاه شهید بهشتی غیرعقلانی معرفی کردن اسلام و معارف دینی پیامدهای خطرناکی دارد که باعث می شود تربیت دینی بر پایه های سس و لرزان ایجاد گردد. یکی دیگر از آسیب‌های تربیت دینی از دیدگاه شهید بهشتی نقش مربیان است که ایشان نسبت به عدم مطابقت قول و فعل متولیان تعلیم و تربیت هشدار می دهند. همچنین شهید بهشتی تعصب محوری به جای حق محوری، بی توجهی به اصل آزادی و آگاهی، بی توجهی به اصل تشویق و تنبیه، بی توجهی به تفاوت‌های فردی و گروهی، بی توجهی به زمان و مکان و … را از دیگر آسیب‌های تربیت دینی می دانستند.

در ادامه و پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مقامات لشگری و کشوری با نثارگل و قرائت فاتحه مزار شهید بهشتی و یاران شهیدش را گلباران کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: