یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ تیر ۱۳۹۸
1207

تشییع دو شهید تفحصی در گلزار شهدای تهران

صبح امروز پیکر مطهر دو شهید تفحصی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر دو شهید تفحصی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر شهید تفحصی محمد مهدی ماستری فراهانی و شهید تفحص محمدرضا پیرهادی بعد از سالها دوری از وطن با حضور پرشکوه اقشارمختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در جوار همرزمانش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفتند.

شهید محمد مهدی ماستری فراهانی، فرزند محمد حسین،  متولد 1341 در استان تهران است. او در سال 62 و در عملیات والفجر 4 به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه پنجوین ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت. پیکر این شهید بعد از گذشت 37 سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد. پدر این شهید 21 ساله بعد از گذشت 37 سال از شهادت او با پیکر فرزندش دیدار کرد.

شهید محمدرضا پیرهادی، فرزند هاشم، متولد 1348 در شهر تهران است. او در سال 67 و در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقودالجسد قرار گرفت. پیکر این شهید بعد از گذشت 31 سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین،تفحص و از طریق پلاک هویت شناسایی شد. پدر و مادر و خواهر این شهید 19 ساله بعد از گذشت 31 سال از شهادت فرزندشان، با پیکر او دیدار کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: