یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ آبان ۱۳۹۸
1861

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با شهدا تجدید میثاق نمود

دکتر صمیمی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ صبح امروز و در اولین روز کاری با حضور بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمود.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ صبح امروز و در اولین روز کاری با حضور بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمود.

دکتر صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان نمود : این شهدای عزیز همه عزت و عظمت و اقتدار این نظام را تضمین کردند و ما تا قیام قیامت مدیون خون این شهدا هستیم.

در ادامه دکتر صمیمی به همراه روسای ادارات بنیاد شهید با حضور بر سر مزار سردار شهید حسن طهرانی مقدم و سردار شهید جواد حاجی خداکرم و دیگر شهدای شاخص بهشت زهرای تهران ضمن ادای احترام به مقام والای این شهیدان با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

این گزارش حاکیست : دکتر حمیدعلی صمیمی یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس و کارمند سپاه لشگر 25 کربلا در استان مازندران بود که مدیریت بنیاد جانبازان و مستضعفان مازندران به او واگذار شد. بعد از مدتی مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به تهران منتقل و از دی‌ماه سال 1390 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شد. او 2 سال پیش در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با کسب حداکثر آرا به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. همین امر موجب شد که بعد از گذشت 17 سال از مجموعه بنیاد شهید خداحافظی کند و وارد فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شود. صمیمی به‌مدت 6 سال رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بود.

حمیدعلی صمیمی پس از گذشت ۲ سال از خداحافظی‌اش با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجدداً به این نهاد بازگشت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: