یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ شهریور ۱۳۹۴
1057

مسوولان نظام شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

not found

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت : مسئولان نظام در همه سطوح نظام اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و بدانند که تنها راه سعادت و پیشرفت کشور، تأسی به راه و روش این عزیزان است. به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی گفت: شهید رجایی پس […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت : مسئولان نظام در همه سطوح نظام اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و بدانند که تنها راه سعادت و پیشرفت کشور، تأسی به راه و روش این عزیزان است.

به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی گفت: شهید رجایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در مدت کوتاهی در سمت هایی همچون وزیر آموزش و پروش، نخست وزیر و رئیس جمهور انجام وظیفه کرد ولی این پُستها هیچ تغییری در رفتار او ایجاد نکرد و تا لحظه شهادتش با سادگی تمام به مردم و محرومان خدمت کرد.
وی در ادامه به اخلاص کم نظیر شهیدان رجایی و باهنر در عرصه مدیریتی کشور اشاره کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه و الگوی ماندگار در نظام جمهوری اسلامی هستند.
صمیمی ادامه داد: نام گذاری هفته دولت به نام این دو شهید بزرگوار و ویژگی های ارزشمند آنها، پیامی به همه خدمت گزاران است تا خود را با سیره و سلوک شهید رجایی و باهنر بسنجند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطر نشان کرد: امنیت، آسایش و رفاه کنونی جامعه مرهون جان فشانی و اخلاص شهیدان انقلاب از جمله رجایی و باهنر است .
صمیمی تاکید کرد: مسوولان باید بدانند که امانت دار نظام هستند و به وظیفه خود در قبال اسلام و جمهوری اسلامی به نحو احسن عمل کنند.
وی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی بودند که در نهایت اخلاص و پاکی به عرصه آمدند و خدمت کردند و راه و رسم خدمت خالصانه را به همگان آموختند و حقیقتا الگو و نمونه شدند.
صمیمی افزود: مسوولیت در نظام اسلامی فرصت مناسبی است که با تمام وجود در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم.
دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع : ایرنا

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: