یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ آبان ۱۳۹۸
1367

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهدا+تصاویر

دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش یاشهید ،دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ صبح امروز پنج شنبه 16 آبان ماه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسوولان قرار گیرد. حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسوولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت و دیدار با آنان مایه نشاط مسئولان است و صبوری شما عزیزان به ما توان می دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در ادامه دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: