یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ آبان ۱۳۹۸
1310

دیدار با خانواده های معظم شهدای اهل تسنن در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت

دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت با خانواده های معظم شهدای اهل تسنن دیدار نمودند.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) و در آستانه هفته وحدت با خانواده های معظم شهدای اهل تسنن شهیدان مصطفی عباسی و اسمعیل حسن زاده دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد : تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

صمیمی در ادامه افزود : حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران یکی از نمونه های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود : همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان در دفاع از میهن، یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

شهید مصطفی عباسی و شهید اسمعیل حسن زاده دو تن از شهدای اهل تسنن می باشند که در دوران دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: