یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ آذر ۱۳۹۸
761

بزرگداشت سردار شهید حاجی خداکرم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید جواد حاجی خداکرم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید جواد حاجی خداکرم همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همراه با نثارگل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرده و همواره یاد و خاطره تمامی شهدا و شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

سردار شهید جواد حاجی خداکرم متولد آذر ماه سال ۱۳۳۴ در یکی از محله‌های جنوبی تهران؛ و این روزها، سالروز تولد این سردار شجاع لشکر اسلام است.

او از همان کودکی، روحیه‌ای مذهبی و انقلابی داشت و به همراه دوستان و همفکرانش هیأت محبان الهادی را تأسیس کردند تا مسجد و فعالیت‌های مذهبی، پناهگاهی برایشان باشد.

در سال ۱۳۷۴ فرمانده منطقه انتظامی شهرستان قم شد . در همان سال به جانشینی ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستا ن نیز درآمد . و یک سال بعد ، به عنوان فرمانده ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان گمارده شد تا با ایادی کفر و سوداگران مرگ مبارزه کند . بیست و پنجم آبان سا ل ۱۳۷۶ بود که در منطقه عملیاتی شیلر ، از توابع شهرستان زابل ، در رویارویی با اشرار به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: