یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ آذر ۱۳۹۸
1521

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

دکتر صمیمی در دیدار با سه تن از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد : دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه شهردار منطقه 15 تهران و همچنین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 15 با حضور در منزل خانواده شهیدان امیررضا ، حسن و مهدی قاسمی و نیز جانباز متوفی ابراهیم قاسمی با آنان دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : در ادامه با حضور در منطقه 14 تهران با خانواده شهیدان حاج علی و حاج جعفر جنگروی و نیز در منطقه 6 تهران به همراه رییس بنیاد شهید منطقه 6و7 با خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد خدری که شش فرزند ذکور خود را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است دیدار نمودند.

صمیمی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان نمود : شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.

ایشان در ادامه افزود : شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

دکتر صمیمی در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: