یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ دی ۱۳۹۸
1109

پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل چهار تن از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمود.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل چهار تن از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمود.

صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان نمود : پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند.

ایشان در ادامه افزود : مسیر شهدا با خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا خواهد کرد، چرا که شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن آرزوی سلامتی برای پدران و مادران شهدا در پایان افزود : اینکه خانواده از تنها فرزند خود برای دفاع از انقلاب، نظام و اسلام بگذرد کاری ارزشمند بوده و دیدار با این خانواده برای مسئولان مایه مباهات است.

این گزارش حاکیست : دکتر صمیمی با خانواده شهیدان علیرضا شهبازیان ، سیدمحسن مدنی ، جعفر کمالی خوش اخلاق و علی مهاجری امیری دیدار نمودند.

شهید علی مهاجری امیری متولد 1346 در شهر بابل که در 14 اسفندماه 1365 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه 29 آرام گرفت است.

شهید سیدمحسن مدنی متولد 1348 در تهران که در 20 فروردین ماه 1366 در عملیات کربلای 8 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 29 گلزار شهدای تهران آرمیده است.

شهید جعفر کمالی خوش اخلاق فرد متولد 1343 در تهران که در 5 آذرماه 1363 در غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 27 گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

و شهید علیرضا شهبازیان متولد 1347 در تهران که در اول بهمن ماه 1366 در منطقه ماووت عراق و عملیات بیت المقدس 2 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 26 گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: