یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ دی ۱۳۹۸
980

جشن آسمانی ویژه ولادت جانباز شهید مهران عبدالمناف برگزار شد

مراسم جشن آسمانی ویژه ولادت جانباز شهید مهان عبدالمناف در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم جشن آسمانی ویژه ولادت 60 سالگی جانباز شهید مهران عبدالمناف با حضور دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج جعفر طهماسبی و روایتگری حاج علی حسنی و سخنرانی دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.

صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این جانباز شهید بیان نمود : وجود خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان باعث افتخار ماست و اگر ایثار شما و از جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده های ایثارگران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار نمی ماند.

جانباز شهید مهران عبدالمناف در تاریخ ۱۳۳۸/۱۰/۱۸ در تهران متولد و سال ۱۳۶۳ در قالب بسیج به جبهه اعزام شد و دراول اردیبهشت ماه ۱۳۶۳ به درجه جانبازی نائل شده بود، در تاریخ ۱۳۹۳/۴/۳در دوم تیرماه ۹۳ به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار همرزمانش آرام گرفته است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: