یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ شهریور ۱۳۹۴
1178

ادای احترام بانوان شاعر به مقام شهدا/ آفتابگردان‌ها به بهشت زهرا رفتند

not found

صبح شعر «حدیث حماسه» ، همزمان با بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر ، با حضور شاعران شهرستان ادب و اعضای دوره آموزشی شعر آفتابگردانها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، صبح شعر «حدیث حماسه» ، همزمان با هفته دولت مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، با […]

صبح شعر «حدیث حماسه» ، همزمان با بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر ، با حضور شاعران شهرستان ادب و اعضای دوره آموزشی شعر آفتابگردانها در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، صبح شعر «حدیث حماسه» ، همزمان با هفته دولت مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، با حضور شاعران شهرستان ادب و اعضای دوره آموزشی شعر آفتابگردانها بر سر مزار این شهیدان و شهدای 72 تن در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

اعضای شهرستان ادب و چهارمین دوره آموزشی شعر افتابگردانها با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با شعر خوانی  و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کردند. همچنین  در این مراسم با حضور در مرقد امام راحل با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مودب در این مراسم بیان نمود: شهدای مدافع حرم تاریخی ترین شهدا از حیث تاریخ هستند و شهادت متاعی است که بازار آن هیچگاه تعطیل نمی شود.

وی ادامه داد: درهای شهادت با انقلاب اسلامی و نفس امام راحل (ره)  بازتر شد و اگر امروز با خیال راحت در این مکان نشستیم و شعر می خوانیم به این دلیل است که فرزندان افغانستان و سوریه و لبنان در پشت مرزهای ما شهید و جانباز می شوند.

مدیر عامل شهرستان ادب اظهار داشت: امروزه از جنگی که در جریان است غفلت می‌شود ولی نباید از آن غافل شد و فکر کرد همه چی تمام شده است.

در ادامه مراسم  علاوه بر علی محمد مودب، میلاد عرفانپور و سرور رجایی و  شاعران جوان حاضر در این شعرهای خود را با موضوع دفاع مقدس و مسائل روز جامعه برای حاضرین خواندند.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: