یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ بهمن ۱۳۹۸
791

جایگاه جلوس امام راحل در بهشت زهرا (س) گلباران شد

جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در سخنرانی ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در بهشت زهرا (س) امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز جشن های دهه فجر، با حضور گسترده مردم و مسئولان گلباران شد.

به گزارش یاشهید ، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، سردار ابوالفضل شکاری معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم ضمن گلباران قطعه ۱۷ بهشت زهرا(س) به عنوان جایگاه جلوس امام راحل، آغاز چهل و یکمین دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گرامی داشته شد.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با سردادن بانگ «الله اکبر» و گلباران محل جلوس بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن را گرامی داشتند.
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل جلوس امام راحل، اجرای سرودهای مذهبی و ملی از جمله «خمینی ای امام» و «الله اکبر خمینی رهبر» توسط گروه جمع خوانی دانش آموزان و گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین آزاد سازی ۱۳۵۷ کبوتر به یاد سال پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این مراسم بود.
براساس این گزارش ایستگاه فرهنگی و صلواتی در کنار جایگاه جلوس بر پا شد که بسته های فرهنگی و شاخه های گل به میهمانان اهدا می کردند.
معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با تاسیس نظام اسلامی ایران روح امید را در میان مستضعفان جهان زنده کرد، گفت: امام خمینی (ره) با کار بزرگی با شکستن طاغوت زمان خود توانست تمامی مستکبران عالم را از ادامه جنایاتشان ناامید کند.
سردار ابوالفضل شکاری اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران در دهه اول پیروزی انقلاب با استفاده از منافقان و جنگ تحمیلی به دنبال از بین بردن این نظام نوپا بودند ولی هرگز نتوانستند با مقاصد پلید خود برسند.
وی با اشاره به اینکه دشمنی های نظام سلطه طی چهار دهه گذشته همیشه وجود داشته است، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران با حضور در صحنه های مختلف همیشه سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی زده اند.
این مسئول ادامه داد: امروز پس از گذشت ۴۱ از پیروزی انقلاب سیلی های ملت ایران به صورت استکبار جهانی محکم تر از گذشته شده است، جهانیان سیلی محکم ملت ایران را پس از به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حمله موشکی به پایگاه آمریکا دیدند که چگونه هیبت آمریکای جنایتکار شکسته شد.
وی با بیان اینکه امروز به لطف خون شهدا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش جوانان کشور تمامی ادوات نظامی در داخل کشور تولید می شود، اظهار داشت: تلاش برای بی نیازی در حوزه های اقتصادی و علمی کشور باید همچنان ادامه داشته باشد.
شکاری ادامه داد: امام خمینی (ره) همیشه می فرمودند: ما تا آخر ایستاده ایم و امروز نیز باید در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ملت ایران بایستند و مقاومت کنند تا افول و از بین رفتن نظام سلطه جهانی را شاهد باشیم.
این گزارش حاکیست : امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا(س) حرکت کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: