یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
887

برنامه محفل انس با قرآن کریم در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد

برنامه محفل انس با قرآن کریم همزمان با پخش مستقیم از شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، برنامه محفل انس با قرآن کریم همزمان با پخش مستقیم از شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور قاری های ممتاز ایران و نیز با حضور دکتر حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در یادمان شهدای حج خونین قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : دکتر صمیمی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهید بیان کرد : بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیاری از سازمان‌ها، به‌منظور گرامیداشت روز شهدا، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده بودند که با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از شیوع آن، تمامی همایش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده لغو و قرار است این برنامه‌ها با محوریت شبکه‌های مجازی و تبلیغات محیطی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب دنبال شود.

لازم به ذکر می باشد این برنامه با همکاری شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران و اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرای تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: