یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ خرداد ۱۳۹۹
1157

تجدید میثاق دکتر صمیمی با شهید مدافع حرم جواد الله کرم و شهدای گمنام در معراج شهدا

دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در معراج شهدا با شهید مدافع حرم جواد الله کرم و شهدای گمنام تجدید میثاق نمود.

به گزارش یاشهید ، دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه سعید کهنسال معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در معراج شهدا با شهید مدافع حرم جواد الله کرم و شهدای گمنام تجدید میثاق نمود.

صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیان نمود : شهید جان خود را تقدیم خداوند می کند تا شهادتش اثری بر جامعه داشته باشد و یعنی مردم را به خود ترجیح داده و گفته آنها در یک راحتی باشند و سختی را خود پذیرفته ولذت های دنیوی را کنار گذاشته و این فرهنگ در بخش هایی از فرهنگ امروز جامعه وجود دارد که هر چه به آن بپردازیم می تواند اثر بسیار خوبی در جامعه بگذارد که امروز شاهد آن هستیم که ایثار اجتماعی اتفاق افتاده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود : این شهدای عزیز همه عزت و عظمت و اقتدار این نظام را تضمین کردند و ما تا قیام قیامت مدیون خون این شهدا هستیم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: