یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ تیر ۱۳۹۹
1354

مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر در بهشت زهرای تهران گلباران شد

همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی، مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر در بهشت زهرا (س) گلباران شد.

به گزارش یاشهید ، عصرامروز پنجشنبه و در اولین روز از هفته حقوق بشر آمریکایی، مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا (س) با حضور مردم مؤمن و انقلابی و جمعی از مسئولان استانی، جمعی از خانواده معظم شهدا و تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی گلباران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند که «مظلومیت ایشان بیش از هر چیز تجلی می‌کند.»، عوامل استکبار جهانی پیش از آنکه جسم شهید بهشتی را مورد حمله و ترور قرار دهند، به تخریب شخصیت این یار صدیق امام (ره) پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: نسل امروز باید به دقت زندگی شهید بهشتی و خدعه های دشمن برای تخریب این شهید را مورد مطالعه قرار دهد، چرا که هر روز و هر لحظه امکان تکرار تخریب‌های دشمنان علیه خدمتگزاران انقلاب اسلامی وجود خواهد داشت، تنها راه برای آنکه مسیر را گم نکنیم، تبعیت از ولایت فقیه در هر عصر و زمانی است.

بر اساس این گزارش ششم تا دوازدهم تیرماه به پیشنهاد مقام معظم رهبری هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است؛ پیکر مطهر شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای حادثه ۷ تیر، در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یادمان شهدای هفتم تیر میعادگاه عاشقان به شهادت و ولایت است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: