یـا شـهـیـد
۱۲ تیر ۱۳۹۹
1142

مراسم اربعین شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور برگزار شد

مراسم اربعین شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور با رعایت پروتکل بهداشتی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم اربعین شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور با رعایت پروتکل بهداشتی در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاشاپور بیان کرد : شهدا در روز قیامت شافع خانواده خود خواهند بود و خانواده شهدا در آن زمان سرافراز خواهند بود. شهدا در قیامت دارای اختیارات زیادی هستند و این شفاعت از همین موضوع نشات دارد.

ایشان در ادامه افزود : باب شهادت هنوز بسته نشده و تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود دارد، مبارزه با جبهه مستکبران و شیطان بزرگ پایانی ندارد، چرا که حق و باطل در کنار هم قرار نمی گیرند و همواره جنگ بین حق و باطل ادامه دارد.

شهید اصغر پاشاپور که اکثراً او را با همراهی‌ سردار قاسم سلیمانی در فیلم‌های میان مدافعان حرم می‌شناسند، یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره ربوده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه 98 به کشور بازگشت. او از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

پیکر مطهر این شهید والامقام در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و در جوار همرزمانش آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: