یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ تیر ۱۳۹۹
959

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان قنبری برگزار می گردد

ختم علی قنبری پدرِ شهیدان رضا و هادی قنبری به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ختم علی قنبری پدرِ شهیدان رضا و هادی قنبری به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 مراسم ختم علی قنبری پدرِ شهیدان رضا و هادی قنبری به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود. این ختم مجازی امروز دوشنبه، 16 تیرماه 1399 از ساعت 17 الی 20 با حضور فرزند مرحوم قنبری آغاز می‌شود و با قرائت آیات قرآن همراه خواهد بود.

شهید رضا قنبری وشنوه ئی ششم فروردین 1336، در قم چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم اقتصادی درس خواند و دیپلم گرفت. پاسدار بود. سال1362 ازدواج کرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. 16 آبان 1364، با سمت مسئول تبلیغات در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پا و سینه شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است. برادرش شهید هادی قنبری دوم فروردین 1341، در تهران چشم به جهان گشود. او نیز به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در ششم آبان 1361، در سومار بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط نیروهای عراقی شهید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این مراسم مجازی، جهت تسلی خانواده معزا، از      اینجا    اقدام کرده و عضو گروه مذکور شوند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: