یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ مرداد ۱۳۹۹
1078

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «مدواری شهر بابک» و «قربانخانی»

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان «مسعود و میثم مدواری شهر بابک» و «مجید قربانخانی» با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش یاشهید ، مهندس سعید اوحدی در دیدار با «محمدرضا مدواری شهربابک» جانباز ۲۵ درصد مدافع حرم و برادر شهیدان «مدواری شهر بابک» با بیان اینکه رفتار و اخلاق شهدا پیش از شهادت معنوی و کاملاً آگاهانه است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به تعمق در وصیت‌نامه شهدا تأکید داشته‌اند زیرا این عزیزان با آگاهی و از دنیایی فرامادی توصیه‌هایی را پیش از شهادت به خانواده خود و مردم داشته‌اند که هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود.
معاون رییس جمهور افزود: اعتقاد دارم که شهید به دلیل معنویت وجودی و ایمانی قلبی روحش از جسمش جدا شده و به شهادت می‌رسد زیرا دیگر جسم مادی تحمل روح بزرگ او را ندارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گنجینه‌های بزرگ کشور هستند، گفت: امیدواریم که به برکت خون شهدا بتوانیم در مسیر درست حرکت کرده و از این گنجینه حفاظت کنیم.
در ادامه این دیدار، محمدرضا مدواری شهربابک جانباز ۲۵ درصد مدافع حرم و برادر شهیدان مدواری شهر بابک به تشریح خاطراتی از جانبازی خود پرداخت.
سعید اوحدی همچنین در دیدار با «افضل قربانخانی» و «فاطمه ترکاشوند» پدر و مادر شهید مدافع حرم «مجید قربانخانی» با بیان اینکه این شهید بزرگوار از جمله ذخایر ناب پدر و مادر در دنیا و آخرت است گفت: شهدا در پیشگاه خداوند شفیع پدر و مادر و خانواده خود هستند و در روایات آمده که شهید وارد بهشت نمی‌شود مگر اینکه پدر و مادرش را وارد کند.
وی پس از بیان خاطراتی از دفاع مقدس و دوران اسارت افزود: خداوند ایمانی واقعی در دل پدران و مادران شهدا قرار داده و امیدواریم که ما هم بتوانیم سپاسگزار ایثار آنها بوده و خدمتگزار واقعی این عزیزان باشیم.
در ادامه این دیدار پدر شهید قربانخانی به بیان خاطراتی از کرامات این شهید بزرگوار پرداخت.
گفتنی است شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۴ در خان طومان سوریه به شهادت رسید، همچنین مسعود مدواری شهر بابک ۲۳ بهمن ماه ۱۳۶۵ توسط ضد انقلاب و میثم مدواری شهر بابک ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۴ در شهر حلب سوریه به شهادت رسیدند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: