یـا شـهـیـد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹
775

مزار شهدای ۱۷ شهریور گلباران شد

مزار شهدای ۱۷ شهریور هم زمان با سالروز این قیام خونین گلباران شد.

به گزارش یاشهید ، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و جمعی از مسئولان تهران پیش از ظهر دوشنبه ۱۷ شهریورماه بر سر مزار شهدای ۱۷ شهریور حاضر شدند.با حضور این افراد و طی مراسمی مزار شهدای ۱۷ شهریور گلباران شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در حاشیه این مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: رژیم طاغوت در ۱۷ شهریور، به خیال خام خود، آتش حق طلبی و فریاد دفاع از مظلوم را در کشور ما خاموش کرد، اما روز ۱۷ شهریور، مردم ایران اسلامی برای اولین بار تشکیل حکومت اسلامی را خواستار شدند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ادامه داد: روز ۱۷ شهریور نشان داد، که ملت ایران، برای دفاع از حق و حقیقت و نظام شکوهمند اسلامی، از جان خود نیز دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه باید، ۱۷ شهریور را گرامی بداریم، یادآور شد: آن روز، شهدای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و از این طریق وظیفه خود را انجام داده‌اند و اکنون وظیفه ما است، که راه آن شهدای مظلوم و نیز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را ادامه دهیم و این راه جز عمل به وظایف و پیروزی از ولایت و حرکت در مسیر راستین انقلاب اسلامی نخواهد بود.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم مزار مطهر شهدای 17 شهریور در قطعه 17 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران گلباران شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: