یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ مهر ۱۳۹۹
517

ویژه‌برنامه «شب‌های پرستاره» در بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است

ویژه‌ برنامه «شب‌های پرستاره» از دوشنبه شب همزمان با چهلمین سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس و دهه اول ماه صفر به مدت پنج شب در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است.

به گزارش یاشهید ، به نقل از خبرگزاری ایرنا ویژه‌ برنامه «شب‌های پرستاره» از دوشنبه شب همزمان با چهلمین سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس و دهه اول ماه صفر به مدت پنج شب در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است.

روایت‌گری حاج حسین یکتا از رشادت های رزمندگان ایران در مقابل دشمن بعثی و مداحی محمدحسین پویانفر از جمله برنامه های موجود در این مراسم معنوی می باشد که پس از نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی در قطعه ۴۰ برگزار می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بزرگترین سرمایه خود را برای امنیت و عزت ایران اسلامی فدا کردند.

حمید علی صمیمی تاکید بر اینکه یاد و نام شهدا نباید هرگز به فراموشی سپرده شود، افزود: روایتگری از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام کمترین کاری است که می توان در حق این عزیزان انجام دهیم.

وی یادآور شد: روایتگری از رشادت های جوانان نسل اول انقلاب در دوران سخت هشت سال جنگ تحمیلی می تواند موجب آگاهی بخشی و الگوسازی برای جوانان حال حاضر شود.

صمیمی با بیان اینکه جوانان باید به خوبی از اهداف والای شهدا آگاه شوند، ابزار کرد: زندگی نامه، سیره، و اهداف شهدا باید با زبانی محاوره ای و ساده به جوانان بیان شود تا آنان  به خوبی با خط مشی این عزیزان آگاه شوند تا بتوانند الگو سازی کنند.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای بازگو کردن اهداف و خط مشی شهدا به نسل جوان کشور است که بنیاد شهید تهران بزرگ با وجود بیماری نحوس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی این امر خطیر را ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: