یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ شهریور ۱۳۹۴
1056

اولین سالگرد جانباز شهید «ناصر غفاری» برگزار شد

not found

اولین سالگرد جانباز سرافراز شهید ناصر غفاری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان این شهید والامقام در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 19 شهریورماه و به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد جانباز سرافراز شهید ناصر غفاری مراسمی با حضور خانواده های معظم شهدا […]

اولین سالگرد جانباز سرافراز شهید ناصر غفاری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان این شهید والامقام در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه 19 شهریورماه و به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد جانباز سرافراز شهید ناصر غفاری مراسمی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرزایی و روایت گری و خاطره گویی تنی چند از همرزمان این شهید گرانقدر بر سر مزارش در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم مزار شهید ناصر غفاری توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران و عطرافشانی شد.

شهید ناصر غفاری از اعضای گردان مالک هشت سال دفاع مقدس بوده است که در طی یکی از عملیات‌ها به درجه جانباز شیمیایی نائل می‌شود. وی سال‌ها پیش از شهادت برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته پیش از شهادت به ایران باز می‌گردد، بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) بستری س از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) در بیستم شهریور ماه سال ۹۳ به شهادت رسید.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: