یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ مهر ۱۳۹۹
411

یاد و نام شهدا نباید به فراموشی سپرده شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهدای بزرگترین سرمایه خود را برای امنیت و عزت ایران اسلامی فدا کردند و یاد و نام شهدا نباید هرگز به فراموشی سپرده شود.

به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی شامگاه چهارشنبه دوم مهرماه در حاشیه برگزاری مراسم شبهای پر ستاره در گلزار شهدای تهران گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بزرگترین سرمایه خود را برای امنیت و عزت ایران اسلامی فدا کردند و یاد و نام شهدا نباید هرگز به فراموشی سپرده شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: روایتگری از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام کمترین کاری است که می توان در حق این عزیزان انجام دهیم و روایت رشادت های جوانان نسل اول انقلاب در دوران سخت هشت سال جنگ تحمیلی می تواند موجب آگاهی بخشی و الگوسازی برای جوانان حال حاضر شود.
وی با تاکید بر اینکه جوانان باید از اهداف والای شهدا آگاه شوند اظهار کرد: زندگی نامه و اهداف شهدا باید با زبان محاوره ای و ساده به جوانان منتقل شود تا آنان به خوبی با خط مشی و سیره شهدا آشنا شوند و بتوانند الگو سازی کنند.
وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای بازگو کردن اهداف و خط مشی شهدا برای نسل جوان کشور است که بنیاد شهید تهران بزرگ با وجود بیماری منحوس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی این امر خطیر را ادامه می دهد.
ویژه برنامه شبهای پرستاره از 31 شهریورماه به مدت پنج شب در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با روایتگری حاج حسین یکتا و با مداحی محمدحسین پویانفر برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: