یـا شـهـیـد
۰۸ آبان ۱۳۹۹
953

بزرگداشت شهید فهمیده در گلزار شهدای تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید محمدحسین فهمیده عصر امروز پنج شنبه به صورت زنده از شبکه های اجتماعی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهید محمدحسین فهمیده عصر امروز پنج شنبه به صورت زنده از شبکه های اجتماعی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : این مراسم با سخنرانی کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و با مداحی حاج صادق آهنگران به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و صفحه رسمی اینستاگرام شهید فهمیده بر سر مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

محمد حسین فهمیده، فرزند محمد تقی در سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای مذهبی در محله پامنار شهر قم چشم به جهان گشود.

وی دوران کودکی را همراه سایر فرزندان خانواده و درکنار برادرش داوود که وی نیز سه سال بعد از شهادت محمد حسین، شهید شد، با صفا و صمیمیت و در زیر سایه محبت و توجه پدر و مادری مهربان، سپری کرد.

محمد حسین در سال 1352، به مدرسه رفت و کلاس اول تا چهارم ابتدایی را با یک معلم روحانی طی کرد. سال پنجم ابتدایی و اول و دوم راهنمایی را به دلیل انتقال خانواده اش به کرج در دو مدرسه در این شهر گذراند.

حسین در حالی که تعدادی نارنجک به کمرش بسته و در د ستش گرفته بود به طرف تانک ها حرکت می کند. تیری به پای او می‌خورد و از ناحیه پا مجروح می‌شود. اما زخم گلوله نمی تواند از اراده محکم و عزم پولادین او جلوگیری نماید.

بدون هیچ دغدغه و تردیدی تصمیم خود را عملی می‌کند واز لا به لای امواج تیر که از هر سو به طرف او می آمد، خود را به تانک پیشرو می رساند وآن را منفجر می‌کند و خود نیز تکه تکه می شود.

پیکر مطهر این شهید والامقام در قطعه 24 گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: