یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ شهریور ۱۳۹۴
1399

امشب؛ دارالشهدای تهران با پیکر غواص شهید گمنام وداع می‌کند

مراسم وداع با پیکر مطهر غواص شهید گمنام و شهید گمنام خیبری امشب مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) با حضور عموم مردم در دارالشهدای تهران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام، امشب 22 شهریور ماه 94 مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 […]

مراسم وداع با پیکر مطهر غواص شهید گمنام و شهید گمنام خیبری امشب مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) با حضور عموم مردم در دارالشهدای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام، امشب 22 شهریور ماه 94 مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 در صحن امامزاده حسن(ع) نرسیده به یافت آباد واقع خیابان امین الملک همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

یکی از این دو شهید گمنام از غواصان شهید عملیات کربلای 4 است که در سن 24 سالگی در سال 64 و در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده است و شهید دیگر سال 62 در جزیره مجنون و در عملیات خیبر در سن 20 سالگی به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع این شهدا  فردا دوشنبه 23 شهریور ماه 94 مصادف با سالروز شهادت امام جواد(ع) ساعت 15 از میدان گلچین واقع در منطقه 17 تهران ملقب به دارالشهدای تهران آغاز می‌شود و تا بوستان زمزم واقع در خیابان شهید غلامرضایی ادامه خواهد داشت و بعد از برگزاری مراسم خاکسپاری با سخنرانی محمد باقر قالباف شهردار تهران پیکر مطهر شهدا در بوستان تدفین خواهند شد.

منطقه 17 تهران با تقدیم بیش از 4000 شهید به انقلاب و دفاع مقدس ملقب به دارالشهدای تهران شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: