یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ آذر ۱۳۹۹
885

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با مادرسه شهید و سه جانباز

دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانم شوکت قبه مادر سه شهید و سه جانباز دیدار نمودند.

به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهیدان محمدرضا ، عبدالرضا و علیرضا لونی در فضایی صمیمی با خانواده این شهدای عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

این گزارش حاکیست : دکتر صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان بیان نمود : ملت ایران همواره سرافراز بوده و مطمئنا با هدایت های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد بود. صمیمی با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان اظهارداشت: مردم عزیز ایران بخوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا و جانبازان هستند.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود : ما به شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنان افتخار می ‏کنیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم و آرمان های امام و انقلاب، ادامه دهنده راه آنان باشیم‎.

سرکار خانم شوکت قبه مادر شهیدان محمدرضا ، عبدالرضا و علیرضا لونی و همچنین مادر جانباز 70 درصد غلامرضا لونی ، جانباز 25 درصد سیمین لونی و جانباز 5 درصد سودابه لونی می باشد که در بمباران هوایی الیگودرز لرستان در 26 بهمن 1365 فرزندانش به درجه شهادت و جانبازی نائل آمدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: