یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ شهریور ۱۳۹۴
4906

شناسایی هویت «شهید گمنامِ خراسان شمالی»، دو سال پس از تدفین

پیکر مطهر «شهید حسن ایزدی» پس از گذشت ۲۷ سال از شهادتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. پیکر این شهید والامقام که دو سال پیش به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، توسط آزمایش DNA شناسایی شد. به گزارش یاشهید ،پیکر مطهر «شهید حسن ایزدی» پس از گذشت 27سال از شهادتش از طریق […]

پیکر مطهر «شهید حسن ایزدی» پس از گذشت ۲۷ سال از شهادتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. پیکر این شهید والامقام که دو سال پیش به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، توسط آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش یاشهید ،پیکر مطهر «شهید حسن ایزدی» پس از گذشت 27سال از شهادتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. پیکر این شهید والامقام که دو سال پیش به‌عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، توسط آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید حسن ایزدی فرزند عبدالحسین، متولد سال1344 از استان خراسان شمالی است. او در سال 67  از استان خراسان به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام شد. شهید ایزدی در سن 23سالگی در عملیات تک دشمن در سال 1367 و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

شهید حسن ایزدی در 25 فروردین ماه سال 92 مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به‌عنوان شهید گمنام در شهر رشتخوار از توابع استان خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شده بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: