یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ شهریور ۱۳۹۴
1233

«ابراهیم‌پور»؛ جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

«عباس ابراهیم پور» جانباز ۷۰ درصد شیمیایی و اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس که به مدت سه سال نیز در اسارت نیروهای بعثی بود، پس از تحمل ۲۷ سال درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به یاران شهیدش پیوست. به گزارش یاشهید «عباس ابراهیم پور» جانباز 70 درصد هشت سال  دفاع مقدس […]

«عباس ابراهیم پور» جانباز ۷۰ درصد شیمیایی و اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس که به مدت سه سال نیز در اسارت نیروهای بعثی بود، پس از تحمل ۲۷ سال درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید «عباس ابراهیم پور» جانباز 70 درصد هشت سال  دفاع مقدس پس از تحمل 27 سال‌ درد و رنج ناشی از جراحات جنگی صبح  25 شهریور ماه در بیمارستان ساسان به شهادت رسید. وی علاوه بر آثار و صدمات شیمیایی و مشکلات ناشی از موج انفجار، از ناحیه راست بدن قطع عضو شده و دارای جراحات مختلفی بود.

شهید ابراهیم پور متولد سال 52 بود که در سن 13 سالگی به جبهه‌های جنگ اعزام شد. او در عملیات والفجر 10 در سال 67 از ناحیه چشم، دست و پای راست مجروح و در همان عملیات نیز به مدت سه سال به اسارت نیروهای بعثی درآمد.

این شهید بزرگوار از رزمندگان آر پی جی زن گردان حضرت رسول(ص) لشکر قدس گیلان بود و چون در سال‌های اسارت، مفقود الاثر باقی مانده بود، خانواده‌اش به تأیید همرزمان وی مزاری برایش تهیه و در گلزار شهدای لنگرود یادبودی برای او ساخته بودند. از شهید عباس ابراهیم پور دو فرزند پسر به نام‌های روح‌الله و محمدامین به یادگار مانده است.

پیکر مطهر شهید «عباس ابراهیم پور» صبح امروز26 شهریور ماه از مقابل سپاه لنگرود با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران به سوی قطعه شهدای این منطقه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: