یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ اسفند ۱۳۹۹
686

کارکنان بنیاد شهید با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

رییس و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) به مناسبت آغاز هفته شهید با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ، این مراسم معنوی با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه و جمعی از خانواده های معظم شهدا در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

رییس بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران با اشاره به اینکه امسال برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته شهید ستاد مستقلی تشکیل شده است، گفت: اولین برنامه این هفته تجدید میثاق با امام راحل و ۳۶ هزار شهید و چهار هزار شهید گمنام آرمیده در بهشت زهرا (س) است.

سعید اوحدی اظهار داشت: هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی به تمام نیازهای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است چرا که اگر امروز کشور عزت و آبرویی دارد به برکت خون شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان بدست آمده است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات از قرآن به بندگان خود نوید می دهد که انسان هایی می آمد که در گفتار و عملشان صداقت دارند و پای میثاقی که با خداوند بسته اند می ایستند، افزود: این آیات و افراد یاد شده در آن موجب امید آفرینی در میان مرد جهان می شود.

اوحدی اضافه کرد: اگر در طول تاریخ تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز حرکت عظیم امام خمینی(ره) آمدن انسان هایی که پای آرمان های خداوند بایستند برای مردم یک آرزو و آرمان بود ولی پس از پیروزی انقلاب شهدا این حجت را برای مردم تمام کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه آرمان های نهضت امام خمینی (ره) بر مبنای ارزش های الهی، اسلامی و اهل بیت (ع) بنا شده است، خاطرنشان کرد: شهدا با تمام جسم و جان خود پای آرمان های الهی امام راحل ایستادند و در این راه مقدس به شهادت رسیدند.

اوحدی یادآور شد: اگر برای نسل های گذشته ما آمدن انسان هایی صادق که پای آرمان های خداوند خواهند ایستاد یک رویا بود، شهدای ایران اسلامی این حجت را برای جهانیان تمام کردند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل انسانی بود که چهار دهه در انواع مشکلات و سختی های در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل و محور مقاومت بود، بیان داشت: امروز ایشان برای ما و جوانان باید یک الگوی کامل باشد.

اوحدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه اگر دیروز در بیانات معمار کبیر انقلاب و امروز در سخنان رهبر معظم انقلاب یک آرامش و اقتداری نهفته است، گفت: این عزت و اقتدار در سایه خون شهدا و رشادت ایثارگران به وجود آمده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: