یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ شهریور ۱۳۹۴
1100

پیام حجت‌الاسلام شهیدی به مناسبت هفته دفاع مقدس

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، یاد تمامی شهدای معزز را ارج نهاد و مقام والامرتبه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشت. به گزارش یاشهید ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است: «هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و […]

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، یاد تمامی شهدای معزز را ارج نهاد و مقام والامرتبه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش یاشهید ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

«هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی، آزادگی و  جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست سال ها در برابر هجوم حملات و توطئه های دشمنان اسلام و نظام مقاومت نموده و سرانجام نیز پیروزی خود و شکست اهریمن را در صفحه تاریخ بنگارد. چراکه پیروزی حق بر باطل وعده ای الهی است: و قل جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا  (سوره اسرا، آیه 81 )

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت شهدایی است که از جان گذشتند تا با خون خود حقانیت اسلام و انقلاب را به جهان و جهانیان نشان دهند.

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از خود گذشتگی جانبازان و صلابت و بردباری آزادگان در دفاع از میهن اسلامی است.

سال‌های جنگ تحمیلی  گواهی داد که قدرتمندان جهان با توطئه و نیرنگ و حمایت مستکبران و ایادی کفر نمی‌توانند هیچ‌گاه  ملت غیور و معتقد ایران را شکست دهند و به یقین افکار پوچ و اقدامات ننگین آنان چیزی جز خواری و سرشکستگی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

یاد تمامی شهدای معزز آن قهرمانان ملی و اسطوره های همیشه جاودان را ارج نهاده و مقام والامرتبه ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: