یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
526

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید مدافع سلامت «احمد داستانی»/ادای احترام به شهدا در گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س)

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه 22 شهریور در نخستین روز کاری خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «احمد داستانی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش یاشهید ، دکتر امیرحسین قاضی زاده در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت «احمد داستانی» با گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای سلامت گفت: پس از دوران دفاع مقدس همچنان درهای شهادت در کشورمان باز ماند و در مسیر دفاع از حرم و دفاع از سلامت، افراد برگزیده و برجسته‌ای به شهادت رسیدند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر اجرای وظایف ذاتی خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موفق باشیم و در مسیری که امام خمینی (ره) با فرمان تأسیس بنیاد شهید صادر کردند به خوبی حرکت کنیم. باید تلاش کنیم پرچم فداکاری و ایثار در جامعه همچنان با صلابت در اهتزاز باشد.
معاون رئیس جمهور تأکید کرد: جامعه ایثارگران کشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز، وابستگان آن‌ها و رزمندگان را در بر می‌گیرد که خدمات رسانی به این عزیزان باید بر اساس قانون انجام شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وظایف فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت‌های فرهنگی در دو حوزه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کل جامعه ارائه می‌شود.
معاون رئیس جمهور در ادامه با حضور بر مزار شهید «احمد داستانی» در بهشت زهرا (س) نسبت به مقام این شهید مدافع سلامت ادای احترام کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور بر مزار شهدای گمنام، شهدای هفتم تیر (۷۲ تن)، شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا (س) نسبت به مقام شهدا ادای احترام کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: