یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۱ شهریور ۱۳۹۴
1108

بار دیگر غریبی به جمع آشنایان پیوست

not found

«محمد جعفری» یکی از رزمندگان «لشکر فاطمیون» بود که طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» بال در بال ملائک گشود. به گزارش یاشهید ، «محمد جعفری» یکی دیگر از رزمندگان «لشکر فاطمیون» طی نبرد با «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در «سوریه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. صبح امروز، […]

«محمد جعفری» یکی از رزمندگان «لشکر فاطمیون» بود که طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» بال در بال ملائک گشود.

به گزارش یاشهید ، «محمد جعفری» یکی دیگر از رزمندگان «لشکر فاطمیون» طی نبرد با «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در «سوریه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
صبح امروز، 31 شهریورماه ، پیکر مطهر شهید محمد جعفری، از شهدای مدافع حرمِ بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» با حضورخانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار هم رزمانش، آرام گرفت .
شهید«محمد جعفری» یکی از رزمندگان «لشکر فاطمیون» (یگان اختصاصی مدافعان حرمِ افغان تبار) بود که طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» بال در بال ملائک گشود.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: