یـا شـهـیـد
۲۲ مهر ۱۴۰۰
701

فرماندهان ناجا با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی صبح امروز به مناسبت هفته ناجا با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ، در این مراسم سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا، سردار مهدی معصوم بیگی رییس پلیس پیشگیری ناجا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا و جمعی از روسا پلیس های تخصصی، معاونان ستاد و جمعی از نیروهای پلیس ربا حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن امام نسبت به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: تمام برنامه ها و معماری های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و عاشورای حسینی است، ایشان انقلاب کردند تا ضمن برقراری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسایش مردم فراهم شود.

سردار محمدعلی نوری نژاد با اشاره به اینکه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبانی دینی و برپایی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: انقلاب ما در جهت بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) حرکت می کند و در این نیز موفق عمل کرده است.

وی با تاکید براینکه نیروی انتظامی بازوی پرتوان انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و آرمان های بلندش است، افزود: این نیرو از انقلاب است و برای رسیدن به اهداف والای آن گوش به فرمان ولی فقیه است.

نوری نژاد اضافه کرد: تمام نیروها و کارکنان نیروی انتظامی با افتخار سربازان ولایت هستند که به صورت انقلابی، بدون مماشات و محافظه کاری در راستای اهداف بلند انقلاب گام برمی دارند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از تجدید میثاق با امام راحل با حضور در گلزار شهدا یاد و نام شهدا هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم را زنده نگاه داشتند و مزار این عزیزان سفر کرده را گلباران و عطر افشانی کردند.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: