یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ مهر ۱۳۹۴
2055

گلزار شهدای تهران غبارروبی و عطر افشانی شد

not found

همزمان با اولین پنجشنبه هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطرافشانی شد. به گزارش یاشهید ، در این مراسم که حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هاشمی استاندار تهران به همراه دکتر صمیمی مدیر […]

همزمان با اولین پنجشنبه هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش یاشهید ، در این مراسم که حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هاشمی استاندار تهران به همراه دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ  و جمعی از مسوولان لشگری و کشوری نیز حضور داشتند، پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام شهیدی قرائت شد.
در این پیام آمده است: گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاالله- جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد.
این پیام افزوده است: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.
در پایان پیام معظم له آمده است: نامگذاری یک روز از هفته ی دفاع مقدس به این نامِ مبارک، ادای وظیفه ئی در این راه است. سلام خدا بر ارواح طیبه ی شهیدان و خانواده های صبور آنان.
پس از قرائت پیام رهبر معظم انقلاب مسوولان حاضر در مراسم با حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
در این مراسم 30 هزار شاخه گل به مزار 30 هزار شهید دفاع مقدس گلزار شهدای تهران توسط خادمان و خانواده شهدا تقدیم شد.
در این مراسم همچنین پلاک همدلی دفاع مقدس از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حجت الاسلام شهیدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و هاشمی استاندار تهران به پاس تلاشهای آنان برای احیا فرهنگ جهاد و شهادت، اهداء شد.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: