یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ دی ۱۴۰۰
684

بزرگداشت شهید مدافع حرم محمد کامران برگزار می شود

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کامران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می شود.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کامران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز جمعه 24 دی ماه ساعت 10 صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط سیدهادی میرمحمدعلی و با مداحی کربلایی محمدحسین مهدی پناه  در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می شود.

همچنین مراسم دیگری روز پنج شنبه 23 دی ماه از نماز مغرب و عشا با روایتگری روح اله مشایخ و با مداحی مداحان اهل بیت در مسجد حوری بلوار قیام برگزار می گردد.

شهید محمد کامران در 9 اردیبهشت ماه 1367 در خانواده ای مذهبی و ولایتمدار در روستای دستجرد جرقویه از توابع استان اصفهان چشم به جهان گشود.

محمد با دفاع از حرم عمه سادات (س) و همچنین سامرا (حرم امامین عسکریین) عشق خود را به اهل بیت (ع) نشان داد. آخرین اعزام او در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در آذر ماه 1394 بود، سرانجام در روز چهارشنبه 23 دی ماه 1394 قبل از اذان ظهر در منطقه خان طومان حلب بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه شاهرگ و پهلو به آرزوی دیرینه اش رسید و به دایی شهیدش ملحق شد و در روز جمعه 25 دی ماه 1394 در بهشت زهرا قطعه 50 (مدافعان حرم) ردیف 115 شماره 18 به خاک سپرده شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: