یـا شـهـیـد
۲۴ دی ۱۴۰۰
674

بزرگداشت شهدای سنگرسازان بی سنگر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای سنگرساز بی سنگر روز پنج شنبه 23 دی ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهدای سنگرساز بی سنگر روز پنج شنبه 23 دی ماه در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : ایوب فصاحت در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر استان های تهران و البرز که در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد با بیان اینکه فرهنگ جهاد سازندگی مربوط به دوران جنگ نبود، افزود: به گفته مقام معظم رهبری این فرهنگ به عنوان یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی، قبل از جنگ توسط امام راحل شکل گرفت و اکنون نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه جهادگران استان های تهران و البرز در دوران جنگ تحمیلی با بیش از ۶۰ هزار رزمنده با دشمن مقابله کردند، گفت: در دوران جنگ نیز ۳۰۰ نفر از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه در آن دوران مهمترین وظیفه جهادگران مدیریت جنگ بود، گفت: امروز نیز این جهاد ادامه دارد و اکنون نیز مهمترین وظیفه جهادگران تامین امنیت غذایی مردم است که این خواست مقام معظم رهبری و روسای قوای سه گانه است.

وی ادامه داد: در مسیر طولانی و پرتلاطم انقلاب مدیریت جهادی به یک الگوی مدیریتی تبدیل شده و در حالی که این مدیریت سال ها در کشور جایش خالی بود الان در حال احیا است.

فصاحت خاطرنشان کرد: اراده، جسارت، اخلاص و مدیریت جهادی از یادگاران رزمندگان جهاد سازندگی است که باید از این میراث ارزشمند حفاظت کنیم.

به گفته وی، وظیفه داریم با مدیریت جهادی مقتدرانه که مبتنی بر خدمت صادقانه، همراه با علم و مبانی دینی و دانش نخبگان و جوانان است موجب خوشحالی مقام معظم رهبری شویم.

سی و چهارمین یادواره شهدای رزمندگان جهاد سازندگی استان های البرز و تهران با حضور جمعی از رزمندگان و جانبازان و خانواده معظم شهدا در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: