یـا شـهـیـد
۰۴ شهریور ۱۴۰۱
612

استاندار تهران در مراسم پاسداشت شهدای دولت:

شهیدان رجایی و باهنر به ما یاد دادند که باید به تکلیف عمل کنیم

استاندار تهران گفت: شهیدان رجایی و باهنر به ما یاد دادند که باید در کشور اهل تکلیف بود. خودمان را بدهکار نظام جمهوری اسلامی بدانیم و به تکلیف عمل کنیم.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر عصر امروز پنجشنبه سوم شهریورماه با حضور دکتر محسن منصوری استاندار تهران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در یادمان شهدای هفتم تیر قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

محسن منصوری ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: امروز پاسداشت شهدای بزرگوار دولت است. آنچه که تجربه به ما نشان داده این است که هر کسی خط مستقیم ولایت را شناسایی کرد، پای ولایت ایستاد، کار او اثرگذار شد و دولتش دولت کارآمد شد. یکی از ویژگی‌های شهید رجایی این بود که خود را ذوب در ولایت دید و تا جایی که دست امام خمینی(ره) را ‌بوسید و حکم ریاست جمهوری را به واسطه حضور امام(ره) ارزشمند دانست.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر به ما یاد دادند که باید در کشور اهل تکلیف باشیم. خودمان را بدهکار نظام جمهوری اسلامی بدانیم و به تکلیف عمل کنیم. این شهدای عزیز به ما یاد دادند که باید به ذره‌ذره بیت‌المال ارزش قائل باشیم. او حتی روی دانه‌های برنج باقی مانده افراد در ظرف حساس بود هر چند که آن دانه‌های برنج از هزینه شخصی خریده شده بود اما به مراتب در رابطه با بیت‌المال حساس‌تر عمل می‌کرد.

استاندار تهران یادآور شد: شهید رجایی و شهید باهنر به ما یاد دادند که اهل جهد و جدیت در کار باشیم و با کسالت حرکت نکنیم و از تمام لحظات مدیریت به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم. اینها درس مکتب شهیدان رجایی و باهنر است. وقتی یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم، از یک مکتب و منظومه فکری و نگاه و گفتمان‌ دولت‌داری یاد می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در کنار شخصیت حقیقی که داشتند به ما ثابت کردند که در طول مدیریت، زمان معنا پیدا نمی‌کند. طول دوره مدیریت مهم نیست اما کیفیت و اثرگذاری مدیریت مهم است. دولت شهیدان رجایی و باهنر کمتر از یک ماه سر کار بود اما ماندگار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: