یـا شـهـیـد
۱۲ اسفند ۱۴۰۱
359

بزرگداشت پدر و مادر شهیدان فهمیده برگزار شد

مراسم بزرگداشت پدر و مادر شهیدان فهمیده عصر پنج شنبه 11 اسفندماه در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت پدر و مادر شهیدان فهمیده عصر پنج شنبه 11 اسفندماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جوشقانی و با مداحی حاج امیر عباسی در جوار مزار پدر و مادر شهیدان فهمیده در قطعه 25 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

مادر شهیدان فهمیده در 12 اسفندماه 1398 و پدر شهیدان فهمیده در 12 فروردین 1399 به فرزندان شهیدشان پیوستند.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید:

  1. محمود عدالت منش گفت:

    روز تجلیل و تکریم از شهیدان و خانواده های معظم شهدا، اقدامی در راستای عمل به شعائر قرآنی و سیره نبوی ص و اولیای الهی است.

    هیچ منتی بر سر ایثارگران و شهدا و خانواده های آنان نیست اگر کاری برای آنان انجام داده شود. همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران عزیز هستیم. سربلندی، سرافرازی، عزت، شکوه، آقایی و … همه را مدیون خون پاک شهیدانیم.

    آیا امروز در جایگاه ها، رتبه بندی ها، ارتقاءها، شایسته گزینی های مدیریتی و… این مهم مدّنظر قرار می گیرد؟! امروز بازماندگان شهدا (همسر-فرزندان-پدر و مادر) در چه وضعیت و شرایطی قرار دارند؟ رفتار مردم و حاکمیت (مجموعه دولتمردان در هر جایگاه و مقامی) با آنان چگونه است؟ و … اصولاً جهت حرکت جمهوری اسلامی ایران تا چه حد در مسیر آرمان های امام و شهدا قرار دارد؟ وضعیت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی ما همانی است که شهدا می خواستند؟

    * خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید:

    لا يَستَوِي القاعِدونَ مِنَ المُؤمِنينَ غَيرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالمُجاهِدونَ في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم ۚ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَى القاعِدينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ عَلَى القاعِدينَ أَجرًا عَظيمًا

    سوره مبارکه نساء آیه ۹۵