یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ فروردین ۱۴۰۲
454

جزییات برگزاری مراسم شبهای قدر در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برنامه های شبهای قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش یاشهید ،اصحاب کریمی مدیر کل بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ با اعلام خبر برنامه‌های شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اظهار داشت: مراسم احیای شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مانند سنوات گذشته در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگزان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب‌های قدر توسط هیئت‌های مذهبی، و ایستگاه های صلواتی فعال در گلزار شهدا بصورت مردمی برگزار خواهد شد و نکته حائز اهمیت این مراسم نورانی، حضور پرشور خانواده شهدا و جمعی از یادگاران عرصه دفاع مقدس در برپایی خودجوش می باشد.

کریمی ادامه داد: بسیاری از فرزندان شهدا و خانواده معظم شهدا هرساله در کنار قبور پدران و فرزندان شهید خود در این مراسم معنوی شرکت می کنند، که حضور چشمگیر این عزیزان در کنار دیگر زائران و دلدادگان شهدا بسیار دیدنی و غیر قابل توصیف است.

مدیرکل بنیادشهید اضافه کرد: مراسم احیاء در گلزار شهدا بگونه ای برنامه ریزی شده است که زائرین قبور مطهر شهدا با حضور در هریک از قطعات گلزار می توانند از مراسم مناجات و عزاداری این شبها بهره مند شوند.

لازم به ذکر است مراسم شبهای قدر از ساعت 22 تا سحر ادامه دارد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: