یـا شـهـیـد
۰۲ تیر ۱۴۰۲
305

در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد :

هشتمین سالگرد شهادت شهیدان غفاری، امرایی و حمیدی

مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع حرم شهید علی امرایی ، شهید محمد حمیدی و شهید حسن غفاری در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم شهید علی امرایی ، شهید محمد حمیدی و شهید حسن غفاری با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و با مداحی کربلایی سیدامیر حسینی عصر پنج شنبه اول تیرماه ساعت 17/30 در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

شهيد مدافع حرم محمد حميدي سال 1358 در تهران متولد شد. در سال هايي كه تكفيری ها با تمام قوا به شهرهاي سوريه حمله ور شدند، براي مقابله با آنان و دفاع از حرم حضرت زينب (س) به سوريه رفت و در مدت حضور در جبهه هاي نبرد شجاعت و دليري خاصي از خود نشان داد. او با نام جهادی «ابوزينب» در تاریخ یکم تیر ماه 1394 در حال خروج از مقر در شهر درعای سوریه در حالیکه پیش قراول حاج قاسم سلیمانی بود به همراه دو نفر از همکارانشان به نام های شهیدان غفاری و امرایی ، توسط پهپاد های رژیم صهیونیستی و داعش مورد اصابت موشک قرار گرفته و خودرو آنها منهدم می شود و بعد از اصابت موشک به خودرو حامل آنها سردار سلیمانی پشت سر عزیزان از مقر خارج و تکه های شهدا رو به دست خود جمع می‌ کند.

پیکر مطهر این سه شهید والامقام در جوار همرزمانشان در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرمیده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: