یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ مهر ۱۳۹۴
1242

پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان امیری طائمه و مادر شهیدان مؤمنی

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت رضا امیری طائمه، پدر سه شهید تهرانی و طاهره سیاه‌پوش مومنی، مادر دو شهید دفاع مقدس پیام‌های تسلیتی صادر کرد. به گزارش یاشهید، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس […]

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت رضا امیری طائمه، پدر سه شهید تهرانی و طاهره سیاه‌پوش مومنی، مادر دو شهید دفاع مقدس پیام‌های تسلیتی صادر کرد.

به گزارش یاشهید، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت رضا امیری طائمه، پدر سه شهید تهرانی و طاهره سیاه پوش مومنی، مادر دو شهید دفاع مقدس پیام‌های تسلیتی به صورت جداگانه صادر کرد.

پیکر مطهر مرحوم «رضا امیری طائمه» پدر شهیدان مجتبی ، مرتضی و احمد امیری طائمه روز گذشته در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. پدر شهیدان مجتبی، مرتضی و احمد امیری پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزندانش به دیدار آنها رفت. «شهید مجتبی امیری طائمه» اولین فرزند خانواده در منطقه عملیاتی«زبیدات» (مقابل سومار) در 11 آبان 1361 به شهادت رسید. «شهید مرتضی امیری طائمه» در 5 فروردین ماه 1367 در منطقه عملیاتی دربندیجان بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد. و «شهید احمد امیری طائمه» در 24 بهمن ماه 1364 در منطقه «فاو» و عملیات «والفجر8» به شهادت رسید.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان امیری طائمه به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر امیری طائمه

سلامٌ علیکم

مرحوم «حاج رضا امیری طائمه» پدر شهیدان سرافراز «مرتضی، مجتبی و احمد امیری طائمه» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌‌فرستم. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب‌الله و همدردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.(ان شاء االله)

سیدمحمدعلی شهیدی»

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در پیامی درگذشت مادر شهیدان «عبدالمطلب و مسلم مومنی» را تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان مؤمنی به شرح ذیل است:

«انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر مومنی

سلامٌ علیکم

ارتحال مادر شهیدان تسلیت باد.

درود بر محضر بهشتی مادران شهدا؛ بانوان مؤمنی که موهبت محبت مادری را تا اعلای محبت الهی متعالی می­‌سازند. زبان از وصف منزلت این ایمان قاصر است، چراکه نمی توان در ترادف مهر مادری و بخشیدن عزیزتر از جان، واژه‌ای را معادل ساخت.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مؤمنه، «حاجیه خانم طاهره سیاه پوش مومنی» مادر بزرگوار شهیدان معظم «عبدالمطلب و مسلم مؤمنی» ادای احترام می کنم و از درگاه کرم کردگار علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.

امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: