یـا شـهـیـد
۲۰ مهر ۱۳۹۶
2294

تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با آرمان‌های امام راحل

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه سایر مسئولان نیروی انتظامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ،سردار حسین اشتری در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی با آرمان های امام راحل با اشاره به اهمیت امنیت گفت: یکی از وظایف حاکمان و دولتها ایجاد نظم‌و امنیت برای مردم است و بحمدالله این نعمت بزرگ در کشور ما وجود دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت امروز ایران مثال زدنی است: ما این امنیت را مرهون فرمایشات حضرت امام، شهدا و هدایت‌های رهبری و مشارکت مردم هستیم‌.

وی تاکید کرد: ما با تمام وجود با حضرت امام بیعت می‌کنیم و پیمان می‌بندیم که در راستای ارتقای امنیت کشور تا پایان جان بایستیم.

اشتری با اشاره به حضور پلیس در اقصی نقاط کشور گفت: خوشبختانه تا امروز در انجام وظایف خود تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم و گواه آن تقدیم 13 هزار شهید توسط پلیس است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص اینکه کار پلیس عبادت است گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که نیروی انتظامی باید در تراز حکومت اسلامی باشد و ما تمام تلاشمان را برای عمل به این منویات به کار گرفته‌ایم.

اشتری با اشاره به برخی اقدامات پلیس در حوزه مبارزه با موادمخدر، حوزه ترافیکی و جاده‌ای و سایر وظایف پلیس افزود: همکاران در هر تهدیدی که در راه نظام اسلامی وجود داشت حضور پیدا کردند و هر روز هم در تلاش خواهیم بود تا بیش از پیش در جهت ارتقا امنیت کشور گام برداریم. ما با حضرت امام عهد می‌بندیم که وصایا و فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و گوش به فرمان خلف شما امام خامنه‌ای باشیم.

این گزارش حاکیست : سردار اشتری به همراه فرماندهان نیروی انتظامی با حضور بر سر مزار امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی با نثارگل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

در این مراسم هلی کوپترهای نیروی انتظامی با حضور در آسمان گلزار شهدای تهران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را گلباران کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: