یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ مهر ۱۳۹۶
621

سردار اشتری: وظیفه همگانی حرکت در راهی است که شهدا برای ما ترسیم کردند

فرمانده نیروی انتظامی درگلزار شهدا گفت: همه ما باید در راه و مسیری که شهدا ترسیم کردند، گام برداریم.

به گزارش یاشهید ،سردار حسین اشتری در آیین غبارروبی از گلزار شهدا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحمدالله برنامه های هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 14 مهرماه آغاز و امروز پایان بندی برنامه های هفته گرامیداشت ناجا است.

وی افزود: در این هفته برنامه های متنوعی اجرا شد که ان شاء الله مورد نظر و قبول مردم واقع شده باشد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: یکی از اهداف ما این است که همزمان با هفته ناجا خدمات مضاعفی ارائه و از طرفی ظرفیت های پلیس را به مردم معرفی کنیم.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: مردم بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی با تمام وجود برای امنیت و آسایش آنها تلاش می کنند و ان شاء الله بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای مردم بزرگوار ایران اسلامی باشیم.

سردار اشتری در ادامه همچنین با اشاره به دلاورمردی های شهدا خاطرنشان کرد: امروز توفیق حضور در مزار شهدایی را داریم که به گردن ما بسیار حق دارند ، چرا که امنیت مطلوب کشور مرهون مجاهدت و ایثارگری شهدا و جانبازان است.

وی تأکید کرد: اگر دلاورمردی های شهدا و جانبازان نبود امروز این امنیت را نداشتیم و باید هماره قدردان شهدا و خانواده معظم آنها باشیم، امید است در راه و مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند، گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی وصایای شهدا تاکید کرد: توصیه شهدا به ما پیروی از خط ولایت و رهبری بوده است و باید همواره مطیع و گوش به فرمان رهبر باشیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی ، سردار ” حسین اشتری” همراه جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس پس از حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، در گلزار شهدا حاضر و با قرائت فاتحه و ادای احترام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. حضور بر مزار سرلشکر “صیاد شیرازی” نیز از برنامه های دیگر بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: