یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ آذر ۱۳۹۶
2176

نمایشگاه موزه عبرت در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران افتتاح شد

موزه عبرت همراه با تصاویری از شکنجه های دوران پلید شاهنشاهی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران افتتاح شد.

اینجا عصاره انقلاب است . اینجا آغوش همه اشکها به زیارت آنهایی باز می شود که ناله جانسوزشان فراتر از چشم ها بال می زند و از در و دیوار سلولهایش زمزمه (یاغیاث المستغیثین ) و ( الا بذکر الله تطمئن القلوب ) به هم می پیچد . از کنار این علقمه عشق است که فریادها به آسمان خواهد رفت و تا قیامت کام تاریخ را تشنه خویش خواهد ساخت.

تاریخ ایران مردانی به صلابت یاران انقلاب ندیده است در و دیوار بغض آلود مخوف ترین شکنجه گاه رژیم پهلوی گواهی بر صدق این مدعاست . آری اینجا قلب انقلاب اسلامی ایران است و نبض انسانهای بیزار از ظلم و ستم و بیدادگران در این مکان مردانه می زند و نفس هر انسان آزاده ای به شماره می افتد.

به گزارش یاشهید ،رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران از برپایی و افتتاح نمایشگاه موزه عبرت خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم و به ویژه نسل جوان با تاریخ معاصر ایران و جنایات رژیم دست نشانده پهلوی و مجاهدتها و فداکاری های ملت شریف ایران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران افتتاح شد.

اکبری در ادامه افزود: شهدا درس ایثار فداکاری را از امام حسین (ع) گرفته بودند و با اقتدا به این امام همام به سر مقصد مقصود رسیدند.

رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران در ارتباط با زمان بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16 – روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی نماز مغرب و عشا و نیز روز جمعه و ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 14/30 برای عموم باز می باشد.

لازم به ذکر می باشد این موزه با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و موزه عبرت ایران افتتاح شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: