یـا شـهـیـد
۰۶ دی ۱۳۹۶
1807

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهید ارمنی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی با خانواده شهید انوشاوان عیوضیان دیدار کرد.

به گزارش یاشهید ،ظهر امروز 6 دی ماه در آستانه فرا رسیدن سال نو میلادی حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و تنی چند از همراهانش به دیدار همسر شهید انقلاب انوشاوان عیوضیان رفتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ فرا رسیدن سال نو میلادی 2018 را به خانواده معظم این شهید گرانقدر تبریک گفتند.

صمیمی در این دیدار با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که با قطره قطره خون این شهیدان صورت پذیرفته است بر امانت‌داری خون شهدا تأکید کرد.

وی ادامه داد: وحدت و همزیستی همه اقوام ایرانی در کنار یکدیگر به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل و بالای هموطنان ایرانی است و تحقق اهداف بلند برای ایران جز در سایه وحدت و اتحاد ملی ممکن نیست.

دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: نقش اقلیت‌های دینی که در دوران دفاع مقدس که دوشادوش سایر رزمندگان در مقابل دشمنان ایستاده و از آب و خاک میهن خود دفاع کردند، تاثیرگذار و انکارناپذیر است.

خال اظهارداشت: با آغازجنگ تحمیلی، نمایندگان اقلیت‌های مذهبی درمجلس شورای اسلامی و انجمن ها و موسسات وابسته به آنها با صدور بیانیه هایی، آمادگی ارامنه، آشوریان، کلیمیان و زرتشتیان ایران را برای مشارکت در جنگ، کمک به برادران مسلمان و دفاع از استقلال کشور اعلام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود : همه شهدا در راه انقلاب و سربلندی ایران به شهادت رسیدند و هموطنان ارامنه نیز برای به ثمر رسیدن آرمان های انقلاب تلاش کردند. همه ما مانند یک پیکر هستیم و تفاوت دین و مذهب ما را از یکدیگر جدا نمی کند.

این گزارش حاکیست : شهید انقلاب انوشاوان عیوضیان در 23 بهمن ماه 1357 توسط ماموران رژیم شاهنشاهی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از او دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: